TOEGANGSBEVEILIGING OP MAAT

Een Key Tube of Key Safe is een gepanserde, beveiligde kluis om sleutels of badges in te bewaren. U kan uw bedrijf uitrusten met deze oplossing. Een bewakingsagent kan bij een interventie na alarm de kluis openen en sneller toegang krijgen tot uw gebouw.
key tube

Wat is het?

De Key Tube is een sleutelkluis die chemisch verankerd wordt in de muur, terwijl de Key Safe op de muur of op een poort/omheining wordt bevestigd door middel van 4 bouten. Onze dienstverlening
omvat bovendien:

• plaatsing door eigen installateurs
  • opening via ID-Key
  • bij aankomst activering van de ID Key (via Bluetooth)
  • opberging van uw sleutel(s)/badge(s) in een RVS (roestvrij stalen) selutelkluis
  • automatische registratie van uitgifte/inname door bewakingsagent

Hoe wordt het gebruikt?

Wanneer de meldkamer een alarm ontvangt verwittigt de operator G4S Dispatch, die op haar beurt onmiddellijk de mobiele bewakingsagent ter plaatse stuurt. De ID-Key wordt geprogrammeerd
voor een concrete uitvoering van de interventie. Zodra de bewakingsagent aankomt, voert die eerst een buitenronde uit. Pas na de buitenronde activeren we de ID-Key. Hij heeft dan voldoende tijd om met zijn ID-Key het deksel te openen, de toegangsmodaliteiten uit de Key Tube/Safe te nemen en deze terug te sluiten. Het systeem registreert automatisch de uitgifte van de sleutel/badge. De toegang tot de Key Tube/Safe is beperkt tot twee uur na programmatie.

Grootste troeven

• Snelle aanrijtijd: G4S Dispatch traceert en verwittigt de dichtstbijzijnde mobiele bewakingsagent
  • Snelle interventietijd: de sleutel bevindt zich al ter plekke, dus de agent moet niet omrijden
  • Hoge beveiliging van toegangsmiddelen dankzij de gepantserde en gecodeerde cilinder in de sleutelkluis
  • Flexibiliteit: verschillende modellen op maat van uw noden
  • Inzicht en vertrouwen: alle acties van de Key Tube of Key Safe worden geregistreerd en op verzoek gerapporteerd

KeyConductor: inzichtelijk sleutelbeheer

Indien een Key Tube/Safe voor u geen optie is worden uw sleutels/badges on site bewaard in een KeyConductor (beveiligde sleutelkast). De KeyConductor is een elektronische sleutelkast die
het uitgeven en terugbrengen van sleutels snel en efficiënt laat verlopen. Ook hier zal een agent enkel access hebben tot uw sleutel(s) in geval van alarm. De sleutels worden door een staalkabel geringd aan een keycop. De keycop is voorzien van een (unieke) barcode die via een scanner identificatie mogelijk maakt. Het volledig geautomatiseerde sleutelbeheer heeft nóg voordelen. Sleutels kunnen niet te laat worden teruggebracht, noch verloren gaan. Elke sleutel wordt getraceerd, en moet op een vooraf bepaald tijdstip op zijn plaats zijn.

Grootste troeven KeyConductor

• Uw sleutel wordt dichtbij opgeborgen in onze geautomatiseerde sleutelkast.
  • We weten altijd precies waar de sleutels zich bevinden.
  • Efficiënt sleutelbeheer dankzij automatische registratie van uitgifte en inname.
  • Beveiligde toegang via persoonlijke badge en gepersonaliseerde code.

Voor wie?

Key Tube, Key Safe en KeyConductor zijn ideale oplossingen voor bedrijven die hun toegang slim en efficiënt willen laten beveiligen.